donderdag 12 maart 2009

Wonderful white.

Ik had nog wat eucalyptus en statice over en kon net aan nog een krans voor op mijn eigen tafel maken.Deze krans is gemaakt in een kartonnen cirkelvorm waar je oasis in kan duwen.Het is vrij sterk karton en kan tegen vocht en is ook meerdere keren te gebruiken.Ideaal ding jammer genoeg heb ik er maar een ik hoop dat ik er nog eens een  bij vindt.

PICT0478Soms heb je weken iets met roze deze week dus duidelijk wit.Bij tuincentrum Overvecht vond ik halve eitjes aan een touwtje die je met kleine bloemetjes kan vullen.Heel schattig.Ook de vogeltjes op een knijpertje  komen er vandaan.PICT0485  PICT0477

Geen enkel eitje past in het eiermandje want de gaten zijn wat groot maar deze eieren passen wel.  PICT0491 PICT0484PICT0478   PICT0486

Ik had nog een paar sprietjes eucalyptus over voor een heel klein kransje in de keuken.PICT0474  PICT0475  PICT0482

 PICT0476

Ik weet  het, het is wat vroeg om een ‘Happy Easter’pot neer te zetten maar ik kon de verleiding niet weerstaan.En natuurlijk viooltjes horen buiten maar ik wil er in ieder geval dit weekend even binnen van genieten!De pot is ook heel simpel om te maken met natuurlijk elke tekst die je maar wilt.Het is een gewone terra-cotta binnenpot met latex wit geschilderd (dan krijg je een beetje een kalkverf uiterlijk) .De letters vind je op de computer en print je uit, met kalkeerpapier kun je het overbrengen op de pot en dan met een fijn penseeltje in schilderen (even de tijd voor nemen!).

 PICT0482 PICT0484  PICT0484PICT0482 PICT0484

Gezellig Weekend allemaal!!