vrijdag 21 mei 2010

Positief druk……….

 

Eindelijk weer even tijd voor een blogpostje.Klinkt natuurlijk als druk,druk, druk en dat is dan ook meestal erg negatief maar ik heb het druk met veel te veel leuke dingen…..Het zal het voorjaar wel zijn.De ideetjes schieten als paddestoelen uit de grond.Zeer waarschijnlijk ga ik binnenkort op een klein opgezette fair staan en ben dus bezig met allerlei dingetjes te maken.Aangezien het mooie weer altijd om leuke versierseltjes met schelpen en ZEEdieren vraagt heb ik deze ‘ZEEhangers ‘gemaakt.Eentje is leuk maar een paar bij elkaar ook!

   

Een trosje ZEEdieren.Elk item heeft ook een ZEElabeltje.

In de loop van de jaren heb ik heel wat soorten stempels  gespaard dus ik heb me lekker uitgeleefd met m’n collectie ZEEstempeltjes……

 

Klosjes met bijpassend ZEElint.Om je schelpenkrans op te hangen of een ‘ZEE’pakje mee te versieren,ideeen genoeg!

Ben ook een oude mand aan het opknappen en verven.

DSC03100DSC03090DSC03093    

     

 

Leuke oude poedertinnetjes gevonden.

DSC03101DSC03097DSC03102

Ben ook met een ander,tijdrovend werkje bezig,namelijk photoshop.Zoals je kunt zien heb ik een logootje en wat andere dingen’geshopt’.Heb nog lang niet alles onder de knie maar het begin is er!!

Ook Jackie heeft een eigen logo!!

TRANSLATION….

I’m busy making all sorts of SEA inspired little items for a little fair that I’m going to attend.I’ve used  my collection of SEA stamps to give them their own look.They also have their  own little SEA label.I’ve also made some SEA ribbon that you can use for all sort of things.Wrapping a SEA present or hang your shell wreath using SEA ribbon!Painting ,restoring a basket and foot powder tins ,learning Photoshop are a few things I’m very busy with these days.As you can see I now have my own little logo and so has Jackie!!

Thanks for reading this SEA blog and enjoy your hopefully sunny weekend.

ANITA AND JACKIE.