dinsdag 30 september 2014

Kussentjes en kastje…….

Nieuwe kleine kussentjes in de WEBSHOPMet romantische broderiekant zijsluiting.Er zijn twee soorten ,met en zonder gehaakt randje maar allebei superleuk om mee te stylen.De tekst leent zich ook goed voor een brocante babykamer.Er is ook een lief kruikje met dezelfde tekening.Het mooie Mariabeeldje vond ik laatst in de kringloopwinkel in de buurt en is supermooi !

Kijk, en ik hoop dat je geniet van deze nieuwe sfeerplaatjes!

Iemand gaf mij laatst dit kastje en of ik daar nog iets aan had.Daar zeg ik geen nee tegen!Eerst maar even wit maken en doorschuren en dan een bestemming zoeken.Het was waarschijnlijk een oud sleutelkastje maar nu een blikvanger in mijn hobbyruimte op zolder!Een wonderschoon kastje om je klosjes en kantjes in te etaleren.

Dit is de zijkant van mijn hobbytafel.Het is een tekening van het gedicht’Scarborough Fair’Het was omdat ik dat zo mooi vond en ook het lied dat ik mijn blog en shop daar naar vernoemd heb!

De kruikjes zijn oude babykruikjes en zijn voorzien van lieve printjes.Leuk om mee te stylen!

Nieuwe hobby!!Ik had nog twee prikborden die ik niet meer gebruikte.Ik heb ze voorzien van schoolbordverf en een soort uithangbord van ‘Scarborough Fair’gemaakt.De tweede is gewoon voorzien van het lieve printje dat ook op de kussentjes en kruikje zit.

Tot een volgend sfeerblogje!Kijk voor meer info over mijn nieuwe spulletjes in mijn WEBSHOP!

Anita

K