vrijdag 15 mei 2009

Lucky me again……………..

Vanochtend na mijn werk ben ik naar de Action gefietst.Mea vanMayflower had op haar blog hele leuke kussentjes laten zien,voor weinig geld ,ook nog ,dus ik op pad.Helaas ze waren uitverkocht wat natuurlijk te verwachten was maar zelden verlaat ik de Action met lege handen dus ook nu niet.Bijzonder leuke badkamer spulletjes van porcelein heb ik daar gekocht.Misschien voor andere die daar ook van houden hier een foto !

PICT1305

Er waren drie soorten afbeeldingen met hortensia,met letters en met lavendel.Ik heb de eerste twee gekocht niet dat ik twee badkamers heb maar een setje houd ik voor een kadootje achter de hand!!Per stuk waren ze ,schrik niet 1.19 en het pompje  1.98 (sorry weer vergeten waar ik  het euroteken kan vinden) hoe kunnen ze het er voor maken !!

PICT1305 PICT1292PICT1300

Bij thuiskomst nog een verassing.Ik had de ‘give away" van Isabel van Tarte tatin gewonnen en er lag een zeer geurige envelop op de deurmat.Het was zeer lief ingepakt en zat vol leuke kleine kaartjes een zeepje een speldje een  en hartje .Ontzettend leuk dat iemand dat voor een ander doet.Heel erg bedankt Isabel ik ben er erg blij mee !

PICT1287PICT1285PICT1289PICT1288

Een lief kaartje zat er ook bij.   

PICT1290

Het opiumzeepje rook ik al door de envelop heen.Het kaartje links gaat bij mijn verzameling en is ook van Isabel afkomstig.PICT1293  PICT1295PICT1296 PICT1298 PICT1301 PICT1302 PICT1298

Allemaal  een heel gezellig weekend toegewenst en tot gauw maar weer !!  ANITA.