zondag 6 maart 2011

French style…..

   

DSC05698 

‘French style’…en‘de franse slag’!Ben druk bezig met grote en kleine bestellingen in de webwinkel en zo tussendoor weer iets nieuws hiervoor aan het bedenken.In de ‘French style’!Iets met ornamenten en lint met franse tekst.Franse slag niet omdat ik dit postje ‘even’in elkaar heb gezet maar wel om jullie even te berichten dat ik druk bezig ben met bedenken en maken maar nog niets in de winkel kan plaatsen!Toch om even bij te blijven dit berichtje!Sorry ,dat ik niet vaker jullie blogjes bezoek maar soms heb ik het daar te druk voor!Alleen maar leuk hoor die drukte maar sommige dingen schieten er bij in!

Leuke FRENCH style geurzakjes vond ik bij de Blokker.Het luchtje heb ik vervangen want dat vond ik niet lekker.Ik viel voor de verpakkingBen al wat met nieuwe tekst bezig geweest op satijnlint.

Lange mooie sierspeldjes met parelmoeren knopje komen ook eerdaags in de webwinkel.De lieve metalen hartjes komen van de Karwei.

 

En de verpakking zal in de franse sfeer zijn! 

  DSC05706 DSC05707

Franse lavendel op tafel in plaats van een bloemetje.Omdat de plantjes niet helemaal in de pot pastte heb ik ze in wit bakpapier in gepakt en zo een kraagje gegeven.Een lavendel lintje eraan en klaar.

Laat het voorjaar maar komen!

Lavendel geeft altijd meteen zo’n vakantie gevoel!

Tot zover een kort berichtje ,ben gauw weer terug(en Jackie ook)!

Anita.

TRANSLATION…

I’m very busy making new stuff for my webshop so I this time a short post.I’m trying to make some new items in a FRENCH style.Bought two scented sachets in a French sort of style.The little sachet inside I replaced because I didn’t like the smell!I just love the package!Wrapped two lavender plants in baking paper and ribbon to give them a nice look.They are on my table instead of flowers.A bit of summer inside!!

See you next time! Anita.