dinsdag 29 maart 2011

A happy EASTER egg for you…..

   

Het is er natuurlijk helemaal het weer voor………PASEN!Winkels liggen vol chocolade PAASHAASJES en eitjes.Probeer ze te omzeilen want chocolade is te lekker,vooral de extra pure eitjes!!!!!Ik probeer me te concentreren op de piepschuim eitjes om te versieren!Heb in de webwinkel een PAAS thema gevuld met PAASlintjes en (vind ik)een zeer grappige PAAS kaart!

Lintjes zijn leuk te gebruiken om eitjes te versieren of glazen koffiemelk flesjes(onder).

 

DSC05873DSC05871DSC05872

Kaarten maken begin ik toch wel steeds leuker te vinden maar dan wel net even anders dan anders.Het idee hierachter is een voorbeeld van een oude knopen kaart maar dan met verschillende originele PAASEITJES!Een JOLLY egg,een FRECLED egg,een BUTTON egg een FRENCH egg een HAPPY egg en natuurlijk een EASTER egg!Allemaal origineel versiert met knoopjes,kant lavendel etc.

    

DSC05858DSC05859DSC05860

 

Leuk PAASbord en witte servetten bij de AH gekocht.Bedankt voor de tip Mea van MAYFLOWER!

         

Ben met een beginnetje van het PAASnestje bezig.Maak elk jaar een groot nest van berkentakken in de kroonluchter.Meestal hang ik er witte vogeltjes in maar dit jaar denk ik meer zelfgemaakte eitjes.

 

In mijn huis zijn er inmiddels genoeg eieren te vinden en dan moet ik de eitjes die ik vorig jaar gemaakt heb ook nog een plaatsje geven!!

Tot zover de stand van eieren…. mocht je interesse hebben in PAASLINTEN of PAASKAART kijk even in de webwinkel onder HAPPY EASTER!

GROETJES ANITA

TRANSLATION…

Made some EASTER decorations……eggs, ribbons and a funny EASTERCARD.Check my webshop if you are interested!

GREETINGS,ANITA