dinsdag 8 november 2011

Busy with……CHRISTMAS red.

Normaal gesproken ben ik ,vooral in huis,erg voorzichtig met kleur.Maar het zal door het donkere weer komen dat ik in deze tijd altijd voor warm rood ga.Ook weer niet zo verwonderlijk als SINTERKLAAS en KERST weer voor de deur staan.In kleding ga ik vaak voor warm rood vooral in wol maar nu ook in laarzen!

Mijn man vond ze behoorlijk stoplicht rood maar ik vind het meer ferrari.Niet dat ik daar veel ervaring mee heb  maar deze scandinavische natuurrubberlaarzen zitten als gegoten niet alleen in de regen maar ook gewoon en  je zoeft er behoorlijk ‘smooth’mee over straat!Ik ben er helemaal gek van.Ze zijn van de noorse ontwerpster ILSE JACOBSEN.

DSC07560

Genoeg ideetjes in de nieuwe gids van GREENGATE.Wat is die ontzettend leuk vooral het FAYRED servies.Die past echt wel in mijn laars hoor SINTERKLAAS!

 

Komen gauw in de webshop, KERSTHANGHARTJES.

Leuke combinatie,helderrood,wit en ijsblauw.

 

Nieuw in de webwinkel, SCANDINAVISCH gekleurde duifjes.Alles wordt natuurlijk sfeervol en origineel ingepakt!

Voor aan een KERSTpakje,aan de muur of natuurlijk in de KERSTBOOM!Er wordt hard gewerkt aan  KERSTspulletjes dus binnenkort meer!

Leuk dat je er weer was,ANITA.