maandag 14 november 2011

Van Sinterklaas en Kerstschaatsen….

Vorig jaar had ik ze ook in de webshop en wat was dat leuk om te maken.Wel heel priegelig en klein maar dat mag de pret niet drukken!Dit jaar iets ander lint en een labeltje aan het ophangkoordje en bijpassend gekleurd belletje.Ik heb ze in twee kleuren maar wil je iets anders laat het me weten dan kijk ik of ik iets kan doen!Het hanghartje staat er ook in ,ik wil nog andere kleurtjes bijmaken.Moet nog even opzoek naar leuke stof.

 

De blauwe schaats versie met schattig postzegeltje aan de zijkant!

De rode versie met postzegel rechtstreeks van de NOORDPOOL!Op de mooie gekleurde wollen deken ben ik helemaal verliefd!Hij is echt schitterend van kleur en zoals je ziet van GREENGATE.

 

Ik mag dan een ‘mannen’gezin hebben én met pubers die niet  heel veel met versiersels hebben ,dat houdt mij toch niet tegen om de plankjes in de keuken in SINTERKLAASSTIJL te decoreren!’Stiekum vinden ze het dan toch wel gezellig!

Vorig jaar viel ik al voor de rode stip en ruit bordjes en kopjes.

Jammer dat het SINTERKLAAS servies nergens meer te koop is .Nieuwe onderdelen hiervan zou ook erg leuk zijn!

Een close-up.Het lint is van GREENGATE en ook zeeer mooi!Ik vind de verpakking al leuk!

De rode paddestoeltjes zijn action.Ook leuk om mee te decoreren.

Hoekje op tafel.

De ‘mannen’ vonden een SINTERKLAASPOP in hun schoen!Die Sint vergeet niemand ook niet als je al groot bent!!

Mijn man en jongste zoon zijn top speculaasbakkers!Je kunt dus wel raden wat wij zondagmiddag bij de koffie hadden!Het rook ook onwijs lekker in huis…..daar alleen al van kom je in de SINT stemming!

Even een tijdje geleden dat JACKIE op de foto stond onderaan m’n blog maar ze is er weer.Als ze in de wollen sjaal van het vrouwtje mag liggen(en dat is niet vaak hoor!) dan ziet ze er dus zo uit.In hoge sferen vooral met die sterretjes om haar heen!!!.

Leuk dat je er weer was.Ik ben zo superdepuper veel bezig dat iedereen bijhouden er een beetje bij in schiet maar ik doe mijn best hoor!!

ANITA en JACKIE.