vrijdag 9 december 2011

A very Scandinavian CHRISTMAS…..

Wat komen er toch een onwijs leuke dingen uit scandinavié’.Ik ben superblij met mijn GREENGATE (Denemarken)plaid superzacht en schitterend van kleur.Maar ook aan mijn Ilse Jacobsenlaarzen (Noorwegen)ben ik inmiddels verslaafd.Zeker met dit weer ,ideaal om mee in het park te lopen en Jackie uit te latenMaar ook de gevlochten mand van de kringloop is van Zweedse afkomst.   

Mijn keukenplankjes in Scandinavische kleurtjes en motiefjes.

Ik houd niet zo van kunsttakken en bomen maar deze slinger kwam ik ooit tegen en is behoorlijk echt maar een stug onding om op te hangen!

Tussen al dit kleurigs een mengeling van goedkope bordjes en mokjes en mijn nieuwe’latte’mokjes , servetten  en cones van GREENGATE.

En dan een uitbreiding in mijn pixie familie van maileg(Denenmarken).Ik had al twee meisjes en nu dan twee jongetjes erbij.Ze zijn echt heel erg leuk!

Mocht je ook gek zijn van het merk Maileg bij Marijke Sluiter van HOME IS WHERE THE HEART IS kun je terecht.Ze heeft een onwijs leuke webwinkel  met ook JEANNE D’DARC.Neem maar eens een kijkje !De mooie verpakking was al een echt kadootje,met zorg gedaan!

DSC07653DSC07654

Mijn MAILEG familie.

        

  

De boom staat sinds kort ook al.Eerst zouden we hem alleen neerzetten en komende zondag gaan optuigen.Maar aangezien we dit weekend naar ANTWERPEN gaan en waarschijnlijk zondag uitgeteld zullen zijn kon ik het niet laten om er iets in te hangen.Als een soort adventboom(voor zover die bestaan) heb ik elke dag iets erin gehangen.Nu hij vol raakt ligt er elke keer een pakje onder!

De boom is wit met wat rood aangekleed.De engeltjes en schaatsjes zijn van eigen hand de lintjes en cones van GREENGATE.

Laat de KERST maar komen!Ik hoop morgen een paar mooie plaatjes te kunnen schieten van de KERSTMARKT in ANTWERPEN.

Tot de volgende keer en fijn weekend!

Anita.