zondag 23 december 2012

Wishing you…..

 

   Sfeerbeelden uit mijn eigen KERST huis!

 

  De eenvoudige en serene sfeer van Jeanne d’arc vind ik mooi met KERST  maar de vrolijke,heldere roodtinten van MAILEG (pixies) en GREENGATE vind ik ook geweldig.Dus dit jaar een mix van beiden!

  

  Gevonden op een KERST fair,originele zweedse crackers met een gat erin!

   

     Ook niet makkelijk om te vinden,olijftakken.Het liefst had ik een hele grote krans gemaakt maar dat was iets te kostbaar dus eenvoudig maar mooi een olijfhart!

   KERST in de keuken!

 

  Een paar kadootjes onder de boom en natuurlijk zelfgemaakte CHRISTMASCRACKERS!

IIk wens iedereen hele gezellige KERSTDAGEN en een schitterend 2013!

A very merry CHRISTMAS and a happy NEWYEAR to all of you!

ANITA.

 

15 opmerkingen:

  1. Lieve Anita, wat een schitterende foto's weer!
    Ik wens jou en je gezin ook hele fijne en sfeervolle feestdagen.
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, dat ziet er heel gezellig uit!!

    Voor jou en je dierbaren ook hele fijne en sfeervolle feestdagen en een gezond en sprankelend 2013 gewenst!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen !!! liefs van mij...xxx...


    *
    **
    ***
    ****
    *****
    *******
    *********
    *
    *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gezellig kerst huis,ik wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal in kerstsfeer, gezellig zo! Geniet van fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In deze combinatie, kan ik me helemaal vinden!! Super mooi, gezellig en heel sfeervol.
    Ik wens je ook een heel mooi kerstfeest en een prachtig 2013
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi zeg. Ik had voor volgend jaar de combi rood-wit al in gedachten, maar nu ik jouw foto's zie weet ik het zeker. Echt prachtig, zeker ook die olijftakken (mooie kleur, hè?)
    Hele fijne feestdagen toegewenst!
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genieten bij jou in huis zeg!! heerlijk sfeertje!
    Ik wens jou ook heel fijne feestdagen.
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke sfeer..ik heb er van genoten..
    Wens je een vredige kerst en een mooi Nieuwjaar toe..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Anita, wat ziet dat er gezellig en sfeervol uit!
    Ik wens je hele fijne feestdagen toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Anita,
    fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013!
    wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je het allemaal sfeervol versierd! Ik wens jou fijne en gezellige feestdagen toe en voor 2013 alle goeds.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar hebben jullie vast hele mooie dagen doorgebracht...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Malaysia & Singapore & brunei best internet blogshop for
    wholesale & quantity korean add-ons, accessories, earstuds, pendant,
    rings, bracelet, bracelet & hair accessories. Promotion 35 % wholesale rebate. Ship Worldwide
    Here is my website - Funny Onesies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Different income could possibly be several methods from enabling from the forfeit space to effectively looking
    for paid off parttime project. モンクレール アウトレット,I'll be Several wiks conceived i choose to halt a pregnancy internet marketing or her going to acquire cytotec yet instant messaging neglected many of us make a quantity of sytotec and in many cases ,moncler ダウン,there is absolutely no manifest just what just do i require to be able to must i nid to help belay my personal expecting for whatever reason however i won't ,モンクレール ダウン アウトレット,understand what exactly
    what exactly will have i conduct allow is it possible you.
    Have a look at my web page:http://monclermax.com/
    Here is my web-site :: モンクレール ダウンジャケット

    BeantwoordenVerwijderen

Als je het leuk vindt kun je hier een reactie over het bericht plaatsen.