dinsdag 22 januari 2013

Vintage HATBOXES….

   Een beetje jaloers kan ik wel eens wezen als ik foto’s zie van mensen met een hele stapel prachtige oude hoedendozen.Net als oude paspoppen een vintage item met een speciaal sfeertje.Tenminste dat vind ik.

  Bij gebrek aan de nodige financieen (want oude dozen zijn duur!)en ook het niet kunnen vinden van oude hoedendozen op markten, krijg ik altijd een kriebel van’misschien kan ik zelf iets maken’.Het is natuurlijk niet hetzelfde maar toch vindt ik het resultaat wel erg leuk geworden!Ik blijf zoeken naar een (betaalbare) oude maar zolang doe ik het met deze.Vind je ze ook leuk? Ze staan,nog wel in beperkte oplage,in de webshop.

 

   Dit doosje is wel echt oud.Ik kreeg het met een hele oude kerstpiek erin.Omdat ik het te zonde vond om in de kerstdoos  te doen heb ik een oud etiketje gemaakt en met een kantje vastgeknoopt.Nu mag hij pronken tussen zijn mindere oude broertjes!

 Dit is hoe de dozen sluiten.Dmv een oud gemaakt lint over de deksel waar het vastgeknoopt kan worden aan de zijkant.Sommige echte oude dozen sluiten op deze manier.Een beetje afgekeken dus!

   Hier zie je de sluiting over de doos…..

 

Voorlopig staan er een paar in maar er komen er nog bij .Op bestelling kan ook!Houd dan wel rekening met een levertijd van ong een week of iets langer.Vindt je hoedendozen leuk maar niet  in de VINTAGE look?Volgende postje (ik hoop nog deze week) hoedendozen in pastelroze,blauw en wit met ook etiketjes(zie postje terug) en lint aan de deksel.

 

  Leuk dat je er was en tot een volgende keer!

Groetjes,ANITA