zondag 30 augustus 2015

Leuke winkel.......


Sinds kort hebben we in Alkmaar een best wel originele winkel.Er zijn meerdere vestigingen in ons land maar nu dus ook in mijn eigen woonplaats. Je huurt voor tenminste een week een kraampje krijgt je eigen verkooplabels en richt het in zoals jij dat wilt.Verkoop gaat via centrale kassa en opbrengsten kun je via een appp bijhouden en worden eind van een periode gestort.Leek mij wel een leuk plan om eens te proberen.Ik heb daar dus een kraampje ingericht.En nu maar afwachten!Er staan dus elke keer andere kraampjes en andere spulletjes.Vorige week vond ik daar hele leuke brocante spulletjes voor heel weinig geld!Dit kleine ,echt oude jurkje dus!


Verschillende kramen staan er met verschillende prijzen maar altijd schappelijk.Drie euro voor zo'n jurkje vond ik wel  een superkoopje !
 

Onder een kraam kijken is altijd een aanrader want daar staan wel eens dozen met  '  verborgen ' schatten!Ik vond nog een oud lief jurkje,veel kantjes,oud onderjurkje en twee oude lakentjes!

Een oud, maar nog heel en passend, bloesje van katoen vond ik ook!


Lakentje,kantjes en soort oude mouwtjes van kant.


Strook voile kant en oud onderjurkje.


 
Deze oude doosjes had ik al maar vond daar dit oude en lekker vergeelde dingetje bij (weet niet wat het geweest is).


Alles bij elkaar.Een soort kanten wolkje!


Wist je dat je Lelietje van Dalen heel leuk kan drogen?
Tot een volgend kijkblogje!

Vergeet niet als je in de buurt van Alkmaar bent of woont eens langs te gaan bij ' mijneigenmarktkraam' in de Laat 27!