dinsdag 25 augustus 2015

Some pink...

    Soms heb je zin in alles wit in je interieur en soms wil je wat meer kleur.Dit kussen is al van een heel oud patroon en was ooit bedoeld om een franse stoel(het zitgedeelte) mee te bekleden.Mijn stoel was daar iets te groot voor.Het borduurwerk was nog niet af en dus heb ik wol gezocht om de achtergrond af te borduren en heb er toen een kussen van gemaakt.Met het ruggedeelte borduurwerk ben ik nog bezig en ook daar ga ik een kussen van maken.De gebruikte borduurwol heeft echt schitterende kleuren! 

    Ineens heeft iedereen ze....van die mooie franse stoffen doosjes.Niet echt goedkoop en al zou ik ze best willen hebben soms is het gewoon even te duur!Ik had nog wel leuke rozenstofjes en vond ook wat bij de kringloop.Doosjes en karton vind je overal.Dus heb ik er een aantal gemaakt,inclusief een soort grote  map waar ik  mooie plaatjes en foto's in wil bewaren.

    Gemaakt van oude en nieuwe stofjes.

    Rozerood van gedroogde anjers.


   Bos gedroogde pioenen,rozen en anjers.
  
Ook leuk om te maken ...een kransje van gedroogde roosjes.


Tot een volgend kijkblogje!
Anita.