vrijdag 25 september 2015

Ticking the (right) box......!


Had ik even geluk....ik vond een prachtige lap stof met een zalige engelse uitstraling!Ik wist ook meteen wat ik ermee wilde doen......een stoffen hoedendoos maken.Ik heb al een aantal doosjes gemaakt maar dit soort doosjes kwam ik in Engeland wel eens tegen.Meestal duur dus dacht ik...als ooit een geschikte stof vindt.....Moest wel lachen toen ik in de laatste J' d'arc op de achterkant ineens ook gebloemde engels aandoende dozen zag!
 Het was niet echt een moeilijk meer een lastig werkje.
Maar ik vind ze superleuk!Ik heb nog stof over en ga er ook een aantal voor de webshop maken.



 Een tijdje was de webshop even uit de lucht maar de problemen die ik ermee had zijn (gelukkig) opgelost en is iedereen weer meer dan WELKOM om te komen snuffelen!
Er staan momenteel weer een paar nieuwe,oud gemaakte corsetdozen in.


 Tot een volgend blogje!
Groetjes,Anita