dinsdag 15 september 2015

Roze patchwork.....

 Weer wat spulletjes voor mijn ' kraampje ' gemaakt!.Ik had nog verschillende mooie rozenstofjes,antiek kant en een lapje oud roze geblokt katoen.Ik vond het superromantisch bij elkaar en heb er vier patchwork kussentjes van gemaakt.



 Ze lijken hier erg groot maar zijn in het echt ong. 22 bij 22 cm.Leuk om zo neer te leggen ,een aantal mooie broches op te spelden of als ' toonkussentje ' om bijv. een paar mooie babyschoentjes op te presenteren.Ideetjes genoeg!
 (kussentjes 6.50 per stuk ecl verz.)

 Van een heel oud hemdje deze buideltjes gemaakt en twee lavendel gevulde zakjes met oud kant.

   (lavendelzakje 3.50 per st.,buideltje 2.50 per st.   beide excl. verz.)

 Close upje van het lavendel zakje!


Bij mij vindt je dus dit soort hoekjes in huis!

En eindelijk is mijn tweede geborduurde kussen af!



 Weer even langs ' mijnmarktkraam' geweest om mijn nieuwe spulletjes te brengen.



Ik krijg een groot aantal mailtjes met de vraag of mijn webshop nog terug komt.Ik ben daar mee bezig dus het zou best kunnen dat het binnenkort weer online staat.
Mocht je op de foto's iets gezien hebben waar je meer over wilt weten of waar je interesse in hebt kun je mij altijd mailen op www.scarboroughblog@gmail.com.
Groetjes,
Anita