woensdag 16 juni 2010

A Sunny,SEA-side give-away……

 

Het is niet erg origineel maar omdat het wel erg leuk is en omdat ik zelf ook regelmatig een berichtje achterlaat in de hoop een GIVE-AWAY te winnen is het niet meer dan eerlijk om er ook eens zelf eentje te organiseren!Het is niet ter ere van het aantal bezoekers(want dat weet ik niet)en ook niet om het aantal volgers maar……….zomaar omdat het leuk is om iets voor een ander te maken.Hier in Nederland of er buiten.Dus is je huis aan een frisse ZEElook toe,doe dan mee!

Ik heb altijd dicht bij de ZEE gewoond.Zelfs op het waddeneiland Vlieland,midden in de duinen.Dus een kleine voorliefde voor ZEE heb ik wel.Niet eens om er te liggen zonnen maar meer om erover heen lopen ,schelpjes zoeken en oud hout en thuis er dan iets leuks mee doen.Ik heb voor deze GIVE-AWAY niet het strand afgezocht maar ben  thuis lekker bezig geweest.

.

Wat heb ik weg te geven?Een setje van zes ZEEdieren met elk een gestempeld  ZEElabel en ZEElintje.En een ZEElint stokje met ZEElabel en ZEEbedeltje.Waarschijnlijk komt er nog wel iets bij maar dat houdt ik nog even geheim!

  

DSC03306DSC03305DSC03307

Denk niet dat deze schelpjes op het NOORDZEE strand liggen of dat ik heel ver weg geweest ben ,deze komen van de Action.Een hele grote zak gezellige ZEEschelpen voor een euro!Daar hoef dus niet voor op vakantie!   

Bij mij is de ZEEsfeer al toe geslagen.Altijd als de vakantieperiode eraan komt.De schelpenpotjes van vorig jaar staan ook weer!

Het dienblad op tafel weer vol ZEEbootjes en ZEEschelpjes.

Wil jij een doos vol ZEEplezier winnen?

Wat moet je doen?Je hoeft geen flessenpost te sturen zoals Jackie laat zien, een berichtje achterlaten op mijn blog  is voldoende!Maakt niet uit of je me volgt of niet,als je wilt ben je natuurlijk WELKOM om aan boord te komen zo niet is het ook goed! In Nederland of niet maakt ook niet uit.Wel leuk maar ook niet verplicht als je mijn GIVE-AWAY SEA ALERT op je blog wilt zetten!Rond 15 Juli zal ik bekend maken wie de gelukkige is!

TRANSLATION……

Do you want to get your room SEA fresh and in a SEA style?Come join my SEA GIVE-AWAY!I always enjoy walking on the beach and looking for shells and driftwood.That’s why I GIVE-AWAY six  little SEA creatures with SEA labels and a little ribbon.Also a SEA ribbon stick with SEA label and little fish item.Maybe something more but that’s a secret!It doesn’t matter if you are a follower  of my blog or not,but if you want to climb a board,you’re more than WELCOME!Doesn’t matter where  you’re from and if you have a blog or not!If you want, it would be very nice if you want to place my SEA GIVE-AWAY ALERT on your blog!You don’t have to sent a message in a bottle,as dear JACKIE is showing,just leave a message on my blog and that's that!July the 15th I will be announcing the winner.

Hope to hear from YOU!

ANITA and JACKIE.